Перейти до основного вмісту

Поурочно-тематичне планування на час карантину з 12.03.2020 по 11.05.2020



Поурочно-тематичне планування 
з предмету "Правознавство"

  • ІІІ курс 31 група

№ уроку
Тема
К-сть годин
Домашнє завдання
33
Праця жінок та неповнолітніх. Охорона праці.
1
Ст. 375-376
34
Практичне заняття: Розв’язання правових ситуацій із цивільного, сімейного та трудового права.
1
Конспект
35
Підсумковий урок.
1
-
















Поурочно-тематичне планування 
з предмету "Громадянська освіта"
  • ІІ курс 20 група


№ уроку
Тема
К-сть годин
Домашнє завдання
7
Еволюція прав людини
1
Ст. 28-33
8
Класифікація прав людини
1
Ст. 34-35
9
Людина і держава
1
Ст. 39-42
10
Права дитини
1
Ст. 42-46
11
Захист прав дитини
1
Ст. 47-56
12
Механізми захисту прав людини і прав дитини
1
Ст. 51-56
13
Практичне заняття: «Як захистити свої права у Європейському суді з прав людини»
1
Ст. 57-59
Конспект
14
Соціокультурна багатоманітність
1
Ст. 61-63
15
Багатокультурність і її прояв в українському суспільстві
1
Ст. 64-66
16
Стереотипи та упередження. Дискримінація
1
Ст. 66-69
17
Толерантність та інклюзія на шляху до суспільства рівних можливостей
1
Ст. 69-73
18
Конфлікти
1
Ст. 73-77
19
Від конфлікту до порозуміння
1
Ст. 78-81
20
Ефективна комунікація
1
Ст. 81-82
21
Вербальна й невербальна комунікація
1
Ст. 82-84
22
Мистецтво спілкування
1
Ст.81-84
23
Практичне заняття «Жива бібліотека». «Експедиція в глибини культури»
1
Ст. 85-86
Конспект



Поурочно-тематичне планування
з предмету "Громадянська освіта"
  • ІІ курс 21 група
№ уроку
Тема
К-сть годин
Домашнє завдання
26
Роль політичних партій в розвитку демократії
1
Ст. 98-101
27
Громадянське суспільство
1
Ст. 102-103
28
Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства
1
Ст. 103-106
29
Громада
1
Ст. 111-112
30
Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів
1
Ст. 113-117
31
Школа – простір демократії
1
Ст. 121-123
32
Дитячі й молодіжні громадські молодіжні об’єднання
1
Ст. 124-126
33
Практичне заняття «Створюємо шкільні правила разом»
1
Ст. 127-129
Конспект



Поурочно-тематичне планування 
з предмету "Громадянська освіта"

  • І курс 13 група
№ уроку
Тема
К-сть годин
Домашнє завдання
22
Мистецтво спілкування
1
Ст. 81-84
23
Практичне заняття: «Жива бібліотека».
1
Ст. 85-86
Конспект
24
Демократія
1
Ст. 87-91
25
Забезпечення народовладдя у демократичній державі
1
Ст. 91-95
26
Роль політичних партій в розвитку демократії
1
Ст. 97-101
27
Громадянське суспільство
1
Ст. 102-103
28
Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства
1
Ст. 103-106
29
Громада
1
Ст. 111-117
30
Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів
1
Ст. 113-117
31
Школа – простір демократії
1
Ст. 121-123
32
Дитячі й молодіжні громадські об’єднання
1
Ст. 124-126
33
Практичне заняття «Створюємо шкільні правила разом»
1
Ст. 127-129
Конспект
34
Практичне заняття
«Участь шкільної молоді у справах місцевої громади»
1
Ст. 118-129
Конспект
35
Підсумковий урок
1
-



Поурочно-тематичне планування з предмету
 «Основи трудового законодавства»
  •      ІІ курс 30 група

№  уроку
Тема
К-сть годин
Домашнє завдання
Тема 1. Права громадян України на працю. Трудовий договір.
1
Конституція України про права і свободи людини і громадянина.

1
Ст. 162-177
2
Основні трудові права і обов’язки працівників. Особливості регулювання праці деяких категорій працівників.

1
Ст. 170-177
Ст. 375-371
3
Трудовий договір, його зміст і форми. Терміни трудового договору. Випробні терміни при прийнятті на роботу. Переведення на іншу роботу.

1
Ст. 371-375
4
Підстави припинення трудового договору.
1
Ст. 374-375
5
Розірвання трудового договору з ініціативи працівника, власника або уповноваженого ним органу, за вимогами профспілкового органу.
1
Ст. 377-378
6
Гарантії забезпечення права на працю звільненим працівникам. Порядок їх звільнення.
1
Ст. 378
Тема 2. Правове регулювання робочого часу і часу відпочинку.                          Трудова дисципліна. Матеріальна відповідальність.
7
Право громадян на відпочинок. Види робочого часу, зумовлені його тривалістю. Підсумковий облік робочого часу.

1
Ст. 378-379
8
Обмеження надурочних робіт. Час відпочинку. Щорічні та додаткові відпустки, порядок їх надання.
1
Ст. 380-382
9
Правові засади зміцнення трудової дисципліни.
1
Ст. 384
10
Заохочення за успіхи в роботі, стягнення за порушення трудової дисципліни.
1
Ст. 384-385
11
Види і межі матеріальної відповідальності. Визначення розміру і порядок покриття шкоди, заподіяної працівником.
1
Ст. 385-389
12
Трудові спори, порядок їх розгляду. Виконання рішень комісій з трудових спорів, народного суду.
1
Ст. 385-386
Тема 3. Соціальні гарантії та соціальний захист працівників.
13
Право громадян України на зайнятість.
1
Ст. 368-370
14
Регулювання та організація зайнятості населення.
1
Ст. 370


Підручники для з/о навчальних закладів (рівень стандарту):

  • С. Б. Гавриш, В. Л. Сутковий, Т. М. Філіпенко "Правознавство" Київ, "Генеза" 2011
  • П. В. Вербицька, О. В. Волошинюк, Г. О. Горленко "Громадянська освіта" Київ, "Літера ЛТД", 2018

Популярні дописи з цього блогу

Урок №31. Громадянська освіта. (група 21)

Школа - простір демократії План уроку:  1. Шкільна громада.  2. Взаємодія учнів, учителів, батьків, шкільної адміністрації в організації шкільного життя.  3. Врядування та управління школою.  4. Шкільне самоврядування (учнівське, вчительське, батьківське). 5. Принципи та цінності учнівського самоврядування.  6. Моделі учнівського самоврядування.  7. Школа і місцева громада. Наведіть приклади форм безпосередньої участі громадян у місцевому самоврядуванні.  Назвіть відомі вам органи учнівського самоврядування в школі. Чим вони займаються? Вивчення нового матеріалу Шкільна громада  – група учасників освітнього процесу, об’єднаних спільністю інтересів, що ставить перед собою певні спільні завдання, новий тип відносин, характерною рисою якого є взаємодія всіх його учасників заради досягнення спільної мети. Громадське самоврядування в закладах освіті  – це право учасників освітнього процесу колек...

Практичне заняття. Громадянська освіта. (група 21)

Практична робота "Створюємо шкільні правила разом" Шановні учні, ! Пропоную вам взяти участь у створенні Кодексу поведінки в нашому навчальному закладі. Запропонуйте свої правила  поведінки учнів під час уроків, перерв, заходів та на території школи  та варіанти покарань за їх порушення. 

Громадянська освіта.

Забезпечення народовладдя у демократичній державі Мета :    ознайомити учнів з поняттям народовладдя,    інститутів демократії, демократичних процедур, прямої та представницької демократії, опозиції, «більшості» та «меншості», розвивати вміння   за допомогою інститутів демократії та демократичних процедур. Актуалізація опорних знань. Демократія це?  Ознаки демократичного режиму.  Наведіть приклад безпосередньої демократії. Наведіть приклад представницької  демократії. Мотивація навчальної діяльності Вибори старости, що тут не так? - Головуючий на загальних зборах громади запропонував односельцям вибрати старосту громади і сказав, що це повинен бути громадянин N. (назвав ім’я свого приятеля). - Вибори старости громади відбулися через жеребкування. Старостою випадково став чоловік, який витягнув картку із позначкою «староста». - На виборах старости жінки мали по одному голосу, а чоловіки по два,...